Recenzie (69)
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Tohle je tak trochu "kultovní" snímek. Ano - není to nic intelektuálního, nemá to logiku, je to trapárna, není tam humor pro náročné, ale je to prostě oddechovka plná divných scének a hlášek, které si lehce zapamatujete. Ve své kategorii "praštěná komedie" to patří prostě mezi ty lepší. Takže "Zoltán!" a 3,5*.
Neskutečná Anna (2022) (seriál)
Neztrácejte s tím čas, pokud u toho nechcete žehlit, vařit nebo něco kutit. Je to zbytečně nafouklé na x milion dílů. Nudné. Příšerně nesympatické herecké obsazení. Prostě o ničem.
Dexter (2006) (seriál)
Dexter a jeho nátura... Skvělá role s výborným obsazením Michaela Halla. Skvělý námět. Takový ten pocit zadostiučinění, když záporáky někdo chytá a nemazlí se s nima. Nakrmí nějaké ty rybičky v móři .... Ale moc mě mrzí ta 9. série z r. 2021, která raději neměla spatřit světlo světa. Myslím si, že my, poctiví Dextrovci, co to s panem Morganem táhli už od roku před celosvětovou finanční krizí, se mohli dočkat důstojnějšího finále. Jakože nějakého finále s velkým písmenem F nebo spíš grand-finále. Sakra.
Zaklínač (2019) (seriál)
Někdy je to pravidlem, že když je něco dobré, musí se to později zákonitě posrat. První řada celkem našlapaná a bylo to fakt o zaklínači - "The Witcher". Druhá řada by se měla přejmenovat na "The Princess". Nějak to sklouzlo až moc do té dějové linky, která se točila jen kolem blondýnky, která je sympatická, ale čeho je moc, toho je příliš a škodí to. Navíc místo zpěváčka se měl radši do půl těla obnažit Geralt. Jo a ještě... africké fialky?! Nejprofláklejší pokojová kytka, ale toš! :D
Elita (2018) (seriál)
První sérii jsme přetrpěli. Druhá a třetí napravila reputaci. Místy nezajímavé a nudné dialogy. Jindy napínavý děj. Ve výsledku lepší průměr. 3,5 hvězdy.
Fauda (2015) (seriál)
Takovéto seriály by měly běžet v hlavním vysílacím čase na předních českých TV, aby si Češi přestali furt na něco stěžovat a uvědomili si, že mají být rádi kde a v jakých podmínkách žijí, i když nemusí být někdy dokonalé. Seriál se 1. řadou tak trošku rozjíždí no a ve 2. a 3. řadě už je to doslova bomba. Suma sumárum 4,5* ... takže 5*.
Kalifát (2020) (seriál)
Když by Most měl 5* a Zpřítomnělí 3* ... tak tomu severskému seriálu vychází 4*.
Vlak (1964)
Samozřejmě nelze srovnávat natočený film nyní a před půl stoletím! Pakliže hodnotím s tímto vědomím, že kinematografie se tehdy ještě rozvíjela, pak určitě alespoň 4*. Podařilo se.
Sprítomnení (2019) (seriál)
Juj! Taková škoda, takový super námět a tak to nedotáhnout. Nevyužít naplno potenciál. Některá místa jsou dost nudná, jiná zábavná až se člověk pousmál. Celkově průměr. Pokud bude 2. série, jsem zvědavá, jestli to domyslí a povýší na propracovanější level. :)
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Pozor SPOILER!!! . . Hrozně mě sralo to, že nikoho ze strany státu nezajímá, že pravděpodobně skutečný vrah si stále běhá po svobodě. To nemůžou myslet vážně! A to jak si berou do huby pořád osud Terezy H., to je taky pěkná manipulace, divím se té její rodině, že taky věří té historce. Nedokážu si představit, že někdo někoho podřízne v ložnici a nikde ani jediná stopa po krvi. Nicméně 5 hvězd pro Stevena. A "odpad" pro americký soudní systém. :/