Posledné recenzie (69)
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Tohle je tak trochu "kultovní" snímek. Ano - není to nic intelektuálního, nemá to logiku, je to trapárna, není tam humor pro náročné, ale je to prostě oddechovka plná divných scének a hlášek, které si lehce zapamatujete. Ve své kategorii "praštěná komedie" to patří prostě mezi ty lepší. Takže "Zoltán!" a 3,5*.
Neskutečná Anna (2022) (seriál)
Neztrácejte s tím čas, pokud u toho nechcete žehlit, vařit nebo něco kutit. Je to zbytečně nafouklé na x milion dílů. Nudné. Příšerně nesympatické herecké obsazení. Prostě o ničem.
Dexter (2006) (seriál)
Dexter a jeho nátura... Skvělá role s výborným obsazením Michaela Halla. Skvělý námět. Takový ten pocit zadostiučinění, když záporáky někdo chytá a nemazlí se s nima. Nakrmí nějaké ty rybičky v móři .... Ale moc mě mrzí ta 9. série z r. 2021, která raději neměla spatřit světlo světa. Myslím si, že my, poctiví Dextrovci, co to s panem Morganem táhli už od roku před celosvětovou finanční krizí, se mohli dočkat důstojnějšího finále. Jakože nějakého finále s velkým písmenem F nebo spíš grand-finále. Sakra.