Recenzie (177)
Divoké historky (2014)
Strašně dobrý!
Nebe peklo Lucie (2017) (TV film)
Fujky.
Psí ostrov (2018)
Velká paráda!
Páni kluci (1975)
Tohle miluju.
Mory Vratislavi (2018)
Polská "Sedmička" prošpikovaná misandrií? Ale jo, šlo to.
Zlatá maska (2020) (relácia)
Nekoukatelný.
Farba z vesmíru (2019)
Hodně fajn. Béčkový pojetí tomu sedí. Vždyť i Lovecraft byl geniálním tvůrcem vtahujícího braku. Netřeba si nic nalhávat. Atmosféra slušně vytěžená. Audiovizál místama opojnej. A Kejdž je pro mě nositelem zajímavýho hollywoodskýho příběhu. Jde vidět, že má odžito a je zábavný ho sledovat.
The Beach Bum (2019)
Krásnej film.
Mestečko Twin Peaks - Episode 8 (2017) (epizóda)
Tohle byl masterpiss, Dejve. Zrození démona. Věčný zlo. Ustřelilo mi to palici.
Voľný pád (1993)
Jedinej Schumacherův film, kterýmu je možný dát pět hvězd.