Recenzie (177)
Proposition (2005)
ukotveni zanru do australskych realii, rozporuplnost postav i celkove poeticke vyzneni riznute naturalistickym pojetim nasilnych scen: to vse funguje na vybornou.meditativni charakter snimku mozna vybizi ke srovnani s dead man, ale ja bych to tak nehrotil.
300 (2006)
komiks nepusobil tak dementne.
Svatý boj (2001)
dobry film. jen skoda nekterych schematickych prvku.
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
prijemne pokracovani.
Hellraiser (1987)
vynikajici hororovy snimek, ktery si v nicem nezada s knihou. veskere slozky filmu podporuji ponurou a chlipnou atmosferu pribehu o touze po dosazeni stavu naproste rozkose. barker sve "detatko " opecovava. cenobite a rad rezne rany FOREVER.
Teď už jsi velký chlapec (1966)
prijemny prispevek do jinak citste evropske "nove vlny".
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
moje srdce plesalo.
Scény z manželského života (1973)
favourite flick.
Persona (1966)
tsunamiX je tezky pero.
V pasci (2005)
ocenuju predevsim prijemnou manipulaci s divakem, elegantni praci s mizanscenou a dobre herce.