Recenzie (177)
Mazacia hlava (1977)
strach z početí, strach sám ze sebe, strach z jiných, frustrace,. nádherná atmosféra...vnoření do podvědomí...balancování na hraně reality a noční můry industriální všednosti. not for assholes.
Dvanásť opíc (1995)
jo dvanáct opičáků, v patnácti jsem ten film miloval a mám ho rád stále.nemá cenu se rozepisovat.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
ještě lepší než jednička, donner a spol v největší formě. oldschoolovej nátěr- bezchybné buddy movie, které staví na dobrém scénáři a výborně fungující chemii mezi gloverem a gibsonem.
Predátor (1987)
klenot žánru akčního sci-fi. jednotka je složena z výborných typů. McTiernan velmi dobře dávkuje napětí ve hře kočky (monstra) s myší (komando). akční scény jsou dostatečně brutální. film vyborně využívá prostředí nepřehledného tropického pralesa i dusnou atmosféru. hlášky jednotlivých hrdinů velmi příjemné. poslední čtvrtina filmu je pro mne lahůdkou. A to vše zintenzivněno skvělou hudbou Alana Silvestriho.
Miami Vice (2006)
po dlouhe dobe jsem mel v kine pocit, ze se divam na opravdovej bijak.tot vsjo.
Let číslo 93 (2006)
ukazka precizniho zvladnuti rezie, v ramci orientace ve filmu i budovani napeti. ale jako o filmu roku bych o tom nemluvil.
Manhattan (1979)
film patrici mezi klasicke kousky meho oblibence. cernobila kamera snimajici fotogenicky manhattan a v nem se propletaji osudy nekolika lidi. vse nazirane lehce skeptickou optikou. plus hledani te prave, at uz v podobe detskeho nezkazeneho andela nebo zkusene emancipovane zeny. allen se nesnazi byt vtipny za kazdou cenu. sve klasicke dialogy davkuje s rozvahou a celkovy dojem filmu je spise nahorkly. must see