Recenzie (1 736)
Krstný otec (1972)
U děl jako je Kmotr, je už zbytečné psát nějaký komentář, protože všechna ta chvála už byla vyřčena. Úchvatné dílo a společně s Pulp Fiction nejlepší gangsterský film, 5 hvězd.
Nič nás nerozdelí (2012)
Hodně tuctové drámo vyprávějící příběh o přežité tsunami. Vedení herců je skvělé, ale jinak je to velmi, ale velmi šedý průměr. Podíval jsem se na to jedině kvůli Ewanu McGregorovi a Naomi Watts, 3 hvězdy.
Kick-Ass 2 (2013)
Sequel, který pobavil ale vznikl celkem zbytečně. Dvojce prostě chybí hravost, svěžest a drajv jedničky. Jasné to mělo být snad každému, přesto do toho tvůrci šli. Výsledek je lehoučce nadprůměrem. Staré postavy až na Hit-Girl se nikam neposunuly, nové nejsou nic moc a potencionálně skvělý Jim Carrey dostal minimum prostoru, 3 hvězdy.
Moja druhá láska (1994)
Nastavovaná kaše parazitující na jedničce, 2 hvězdy.
Patrola (2012)
End of Watch prakticky nemá děj. To by tolik nevadilo. Různé úryvky ze života Los Angeleských poldů by sami o sobě byli zábavou. Mě však film strhnul až v závěru. V první půlce to prostě nebylo ono, a slova fuck bylo i na mě přehnaně. Co se s naší dvojkou stane mě začalo zajímat až na konci. Ten se teda náramně. A nebýt té poslední scény před titulky měl by film i na takových 80%. Takhle je to jen 70% a 4 hvězdy.
Joey (2004) (seriál)
Přátelé jsou pro mne nejlepším a nejmilejším seriálem ever. Samotný Joey je hodně silná postava, avšak jeden z FRIENS se nemůže rovnat síle všech, 3 hvězdy.
Pán Nikto (2009)
Hodně zvláštní film, na který se nelze moc koukat objektivně. Pro mě je to však originální a přemýšlivý počin, který během sledování nedává moc smysl ale je hodně líbivý a až v závěru odkryje jak to vlastně je a to až tak složité není. Nicméně je to hodně dobré. A ten Jared Leto byl skvělý avšak připadalo mi, že tam nebyl až tolik, 4 hvězdy.
Odložený prípad (2003) (seriál)
Perfektní kriminálka, která mě nejvíce dostala svým retro stylem starých případů. škoda jen, že se na konci začala projevovat jistá monotónnost, 4 hvězdy.
Moja prvá láska (1991)
Nenásilně servírovaný rodinný filmeček, který svým způsobem potěší, ale to je asi tak všechno, 3 hvězdy.
Medvedík (2012)
Pomalu plynoucí film, náhled do duše jednoho kulturisty. Krásné, melancholické, a je tam kulturista! 4 hvězdy.