Recenzie (22 915)
Fargo (1996)
Coenovka až do morku kostí. Skvelé vedenie hercov a tá ich osobitá, reálne nereálna atmosféra.
Predtým a potom (1996)
Zaujímavý námet, dobrý herci, a nevnucujúca sa réžia. Ako by sme sa v tomto zachovali my?
Jama a kyvadlo (1961)
Snímok s úžasnou atmosférou, ktorú vytvárajú klasické ingrediencie gotického hororu, ako sú - pavučinou omotané ošúchané hradné komnaty, nočná búrka za oknami, tajomstvom opradené postavy a strašidelné scény. Aj keď sa vo filme toho až tak veľa nedeje, už samotný herci svojím rozprávaním a dialógmi nechajú našu fantáziu pracovať. Skvostné dielo.
Voodoo: Umění ďábla 2 (2005)
Po odfláknutej predchádzajúcej časti som dal ešte jednu šancu na reparát. A nič.
Hranica smrti (2007)
Eli Roth si ani nevie predstaviť, ako jeho HOSTEL zapôsobil. Torture porn filmov sa odvtedy vyrojilo ako húb po daždi, niektoré väčších, niektoré menších kvalít. Tento je niekde medzi nimi.
Vyháňač diabla: Nadvláda zla (2005)
Poviem to rovno. Ani sa nečudujem, že štúdio poverilo Rennyho Harlina natočiť snímok ešte raz pod názvom THE BEGINNING. Nudná báchorka, ktorá nemá prakticky ani poriadnu akciu, ani poriadne nevystraší.
Voodoo: Umenie diabla (2004)
No očakával som riadnu mäsiarčinu, ale dostalo s mi len nudného psychologického blábolu. Po tomto som už k výtvarne vynikajúco upraveným DVD obalom skeptický.
Stormbreaker (2006)
Film ubíja nuda. Technicky kvalitne spracovaný, ale pravdepodobne to odsledujete s podopretou hlavou.
Noc démonů (1988)
Stokrát premletý námet v priemernom teeneagerskom horore s kvalitnými maskami.
Noci hrôzy (1981)
Zombie trash so všetkým čo má mať. Čudný herci s topornými hereckými výkonmi, zombíci trhajúci teplé vnútornosti a syntetická hudba. Len je to trošku ospalejšie ako iné podobné italo pecky.