Posledné recenzie (2 260)
Dark - Lži (2017) (epizóda)
Po druhém díle stále váhám. Ta nadpřirozená linka mě zatím vůbec nezaujala a nepřesvědčila. Ještě díl zkusím.
Počatie (2024)
Neposkvrněná mohla být fakt dobrým hororem s neotřele pojatými kulisami kláštera a hraním si se strachem z reálna. Jenže i přes opravdu dobrý výkon Sydney Sweeney je to takové podivné. Některé motivy nejsou vysvětleny a celý příběh se po vysvětlení dost vyklá. Na druhou stranu si to po celou dobu drží docela fajn atmosféru a i když vyloženě film neděsí, umí mrazit explicitními scénami i tajemnem. Škoda.
Případ Stodolovi - První nález těl (2024) (epizóda)
O tomhle případu už bylo řečeno hodně a první díl toho moc nového nepřináší, ale Vančura je srdcař a podle toho dokument vypadá - má to tempo, napětí i dobrou dramaturgii. Stojí za shlédnutí, i přes opakování známého. Zaujmou snad jen nová svědectví obyvatel vesnice, kde vraždili.