Recenzie (22 977)
Ponorka (1981)
Vyše 3 hodiny pozerať na spotených a zarastených chlapov ako sa pasujú z nebezpečenstvami v nemeckej ponorke? Prečo nie? Wolfgang Petersen dokázal technicky vynikajúco stvárniť tieto pasáže a ozdobil ich skvelými hercami, ktorý podali živé a odovzdané výkony.
Pandořina skříňka (1929)
Lulu je teda ale pekná šikulka. Teda ako sa to vezme. S ľahkosťou si dokáže omotať okolo prstu každého muža. G.W.Pabst sa opäť zameral na spoločenské pomery, baženie po peniazoch a sexuálny chtíč, avšak mrazivosť svojej geniálnej ULIČKY, KDE NIET RADOSTI nedosiahol.
Cry_Wolf (2005)
Ukecaný odvar z VRESKOTU - alebo iného podobného snímku ( koľký už ). Ani neviem či je pointa prekvapivá alebo odfláknutá. Odfláknutý je ale určite tento film.
Jaskyňa (2005)
Výborne natočený horor, ktorý sa fakt nehraje na niečo výnimočné a ponúka viac ako solídnu žánrovú zábavu.
Kľúč (2005)
Dobré ( na konci vynikajúce ). Tuctový horor vylepšuje nadpriemerná pointa.
Vidláci na pretekoch (2005)
Adaptácia v Amerike populárneho seriálu, ktorá ale nemá v našich končinách veľkú šancu na úspech. A vlastne ani samotný film neovplýva vysokou kvalitatívnou úrovňou - teda okrem Jessicy Simpson ( myslím zovňajšok ). Ale pozrieť sa to dá - raz.
Zkáza Ecobanu (2003)
Vizuálne dobre spracované, ale nudné. Snímok nemá veľkú tendenciu zaujať. Teda aspoň nie po celú dobu.
Mŕtvi na raňajky (2004)
Vtipná, ale občas dosť nudná zombie komédia. Tvorcovia by si asi mali ešte raz pozrieť Jacksonov BRAINDEAD, aby vedeli o čom to vlastne všetko je.
Parťáci (1990)
Dobre ubiehajúca komédia s typicky nesúrodou dvojicou, ktorá sa stará o spústu vtipných scénok. Mierny nadpriemer.
Dobrý synček (1993)
Sem tam napínavý thriller, s ktorým sa Culkin chcel dostať zo zaškatuľkovania jeho osobnosti. Podarilo sa to ale len z polovice.