Recenzie (23 187)
Smrtiace medové týždne (2010) (TV film)
Priemerná kriminálka, ktorej dej je obmedzený na pár sto metrov štvorcových. To však nieje problém. Problém je v tom, že film sa minútu po minúte dostáva od zaujímavej zápletky ( niekomu to možno pripomenie TAJOMNÝ LET s Jodie Foster ) stále ďalej a ďalej ku tuctovým klišé a stráca na napínavosti. Až do konca som si prial, aby pointa nebola z rodu x-krát videných, ale naneštastie sa to nestalo. Slabé 3 *.
Byl jednou jeden polda 2: Major Maisner opět zasahuje (1997)
Ale...celkom sranda, je to blbovina, ale zopár hlášok a gagov sa určite dá.
Profesionálny lovec 2 (1997)
Podobne ako jednička pokus o akčnú zábavu. S poľutovaním vám oznamujem, že opäť nevyšiel.
Vrana 4: Pekelný kňaz (2005)
Vrana mala skončiť už po prvej časti, ako pomník skvelému hercovi. Toto je priesvitná omáčka bez chuti a zápachu ( vlastne zápach má - ale je to smrad ) s hviezdnym obsadením. Kvôli nemu dávam jednu *.
Agenti dementi (2003)
Po vyzuálnej stránke dokonalý prepis komiksu ( prirovnal by som ho ku SIN CITY - myslím tým to, že je rovnako verný predlohe svojou vizuálnou stránkou ). Väčšina môjho hodnotenie premení práve z tohto dôvodu. Herci sú typovo skvele obsadený ( odkiaľ nabrali všetky tie držky ? ) a je to svižné a vtipné ( svojim spôsobom ).
Čeľuste 3 (1983)
Pre mňa osobne najslabšia časť so série. Film totálne vybočuje z Čeľusťového vesmíru a vyzerá skôr ako film, ktorý nieje priamym pokračovaním, ale jeho napodobiteľom. Celkovo to však nieje až také fiasko, je to len trochu naddimenzovaná zábava, ktorú sa tvorcom nepodarilo udržať.
Americký nindža 4 (1990)
Tak hodnotenie, niečo medzi dvojkou ( jedničkou ) a trojkou. Keby tam nebol Dudikoff ( sám nechcem veriť, že to píšem - aj keď som herca ako chlapec hltal ) tak by som klesol na 1 *.
Simon Sez (1999)
Necoolové ( aj keď sa film tak tvári ), nelogické ( aj keď sa film snaží ) a trápne ( aj keď si to tvorcovia nemyslia ).
Blbý a ešte blbší: Ako sa stretli (2003)
Skvele som sa zabavil, síce nie tak dokonalo ako na origináli, ale pre mňa to stálo za to. Podobne trhlí humor ako minule a aj podobnosť hercov s pôvodnými postavami sedí. Netreba to odsudzovať.
Hemoglobín (1997)
Totálne nudný a nezaujímavý horor. Občas nejaká tá zaujímavá maska, ale nieje to vôbec nič platné.