Recenzie (22 914)
Mac a já (1988)
Totálna vykrádačka E.T. MIMOZEMŠŤANA. Hanba im.
Ong-Bak 2 (2005)
Tony Jaa chcel týmto filmom nadviazať na úspech ONG BAKU, čo sa mu ale podarilo len z časti. Vo výslednom efekte je film tak trochu chaoticky zrežírovaný ( a tým nemyslím bojové scény ). Tie sú opäť totálny masaker a myslím si, že pri natáčaní to muselo fakt bolieť. Aj napriek malým nedostatkom je to ale úžasná nakladačka.
Odvážna hyena 2 (1983)
Podľa mňa zlepšenie oproti prvému dielu, aj napriek tomu aké boli problémy pri nakrúcaní. Film je zaujímavejší a aj humor nieje až tak nevtipný a kŕčovitý ako v predchádzajúcej časti. Imidž mu kazia práve iba zrecyklované scény z prvého filmu, použité z dôvodu, ktoré udáva napr. sniper18. A maličkosť na záver, vo filme môžte začuť hudbu s filmov DOBYVATELIA STRATENEJ ARCHY alebo VTEDY NA ZÁPADE.
Sindibád sedmi moří (1989)
Otrasné lacné béčko...na skvelej úrovni zábavy. Len to musí človeku sadnúť. Ináč smola.
Herkulova dobrodružství (1985)
O čosi slabšie pokračovanie HERCULESA, ale aj napriek tomu skvelá zábava.
Herkules (1983)
Film je to strašný, áno máte pravdu, ale ja ho zbožňujem. Moja nostalgická spomienka na detstvo má všetko čo má mať ( hrdinu, dobrodružstvo... ), len je to všetko na lacnej úrovni. A to mu práve dáva ten šmrnc.´´ Guilty pleasure ´´.
Noc husí kůže (1986)
Videl som to ešte v dávnych dobách, ale pamätám sa na to, ako keby to bolo včera. Pre mňa vtedy ultimatívny horor. Výborné zombie béčko s kvalitnými trikmy a hororovými scénami. A tie slimáčiky...no proste jedna radosť.
Pomsta votrelca (1987)
Pekné tri hviezdičky pre toto tuctové neoriginálne béčko. A to hlavne za stopáž a niekoľko nechtiac vtipných scén.
Ayla z kmeňa medveďov (1986)
Menej realistické a zábavné ako BOJ O OHEŇ, ale predsa ešte vysoko kvalitné dielko. Daryl Hannah v žiadnom inom filme nevyzerala lepšie.
Truman Show (1998)
Tak len kvôli Jimovi Carreymu ten film stojí za pozornosť. Čudujem sa toľkým maximálnym hodnoteniam a pobytom v Top 200.