Recenzie (519)
James Bond Supports International Women's Day (2011)
Craig jako žena, vtipné.
Po krk v extáze (2004)
Craiga mám film od filmu radši. A ten to snímek mě mile překvapil.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
89%
Hokej Made in Slovakia (2011) (relácia)
Českooooo
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Quentin Tarantino dělej si prdel z někoho jinýho! blééé
Pád do tmy 2 (2009)
Pro mě velice dobrý film. Velká Británie vypouští velmi skvělé horory a pro mě jsou určitě lepší než ty americky břečky.
Žena v čiernom (2012)
Překvapení. Velmi spokojen z výsledkem. Takové filmy by se měly častěji točit.
Hlas smrti (2005)
Miluju tento film. Vždy když se na něj dívám mrazí mě v zádech. nevim, ale jiné horory nemají takovou zkutečnou atmosféru.
Štvrté proroctvo (2009)
Takový ten film, který vypadá dobře, ale konec je na nic.
Bastardi 2 (2011)
Pokus vymačkat z něčeho nic. Ubohost.