Recenzie (518)
Betaal (2020) (seriál)
Trochu jako Bunkr smrti. 8/10
Jiný život - How the Light Gets Lost (2019) (epizóda)
Jedná velká párty.
Narcos - Descenso (2015) (epizóda)
Nic pro mě.
Hra z Anglie (2020) (seriál)
Krásný seriál.
Rukojemníčka (2015)
Nebylo to špatně, jen jsem čekal trochu více.
Hospoda - Záloha na palmáre (1996) (epizóda)
:D
Hvězdná brána: Třetí říše (2018) (seriál)
Změnit seriál na film, byl docela dobrý nápad.
Too Hot to Handle (2020) (relácia)
Soft porno?
Anatomie zrady (2020) (TV film)
1/2 ****
Odříznutí (2018)
Nechutný ale dobrý.