Recenzie (518)
Zabijáci Wu - Stezky: 2. část (2019) (epizóda)
Závěr byl fakt mimo...
Zabijáci Wu - Dámská jízda (2019) (epizóda)
Top
The Rookie - Lov (2020) (epizóda)
Wau
The Haunting - Šelma v džungli (2020) (epizóda)
1/3 *****, 2/3 ***, 3/3 ****
Santa je stále úchyl (2016)
Dost fekálni humor. Nic pro mě.
Hlava 22 - Epizoda 1 (2019) (epizóda)
První díl mě chytl, tak uvidíme co bude dále.
Slender Man (2018)
Já se bavil...tak já vám nevím.
Nočná mora v Elm Street (1984)
Velké zklamání. Nová verze Noční můry je mnohem lepší. 6/10
Temné léto - Série 1 (2019) (séria)
Jj, to by šlo.
Ted Lasso - Dvě esa (2020) (epizóda)
Parádní díl. Jen ten konec zamrzí.