Recenzie (4 577)
Paragrafy na kolech - Smolař (1986) (epizóda)
Vébé prakticky nic nekoná (trochu zlepšili svou reputaci čištěním Botiče), tak to aby si člověk našel svoje ukradené auto sám. Místo devítky trabant, zato už se slečnou. Docela milá povídka s velice příjemným obsazením.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizóda)
Tak se nám sešli herci z Poldy, Případů 1. oddělení, Nejsvětější Trojice a Specialistů. Bohužel poslední jmenovaný seriál tento díl připomínal nejvíce. Obsazení je takové ne úplně skvostné, na druhou stranu byl případ docela zajímavý a hezky natočený. Ovšem jeho rozřešení spíše náhodné - konečně se našel nosič. Jako kriminálka stále průměrné, ale jsem rád alespoň za žárlivého syna, více než mstícího se vězně.
Paragrafy na kolech - Střepy pro štěstí (1986) (epizóda)
Bravurní Jiří Císler, jemuž sekundovala dost jedovatá Iva Janžurová, si zřídili pod tlakem okolností "živnost", jež ovšem odporovala zákonům. Příběh byl sice notně přitažený za vlasy, ale vtipný. Včetně závěru.
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizóda)
Mám opět rozporuplné pocity. Úvod byl skvělý, další děj měl pár vtipných momentů, ale jinak byl dost hloupý. Pachatel a jeho motivace byla úplně pitomá. A nakonec vlastně tvůrci pachatele shodí. Divné.
Jedeme na teambuilding (2023)
Tento film je děsná pitominka, ale ve své podstatě i zábavná. Prostě nenáročná oddychovka, na kterou musí mít divák náladu. Obsazení je navíc celkem fajn a po děsivém úvodu je děj i snesitelný. Zasmál jsem se.
České pohádky - O hloupé ženě (1968) (epizóda)
Následovnice této pohádky s Petrem Štěpánkem je ve všech ohledech lepší. Začátek se "zlými" hrnci vypadal slibně, poté ale přišla spíše bída.
Jablíčko z laciného kraje (1976) (TV film)
Paní hostinská je pěkný vykuk, ale když má kolem sebe téměř jen podvodníky, ani se jí nedivím. Nakonec narazí. Pohádka se mi nelíbila.
Skryté skvosty - Horšovský Týn (2024) (epizóda)
Krásný a zajímavý zámek, už plánuji jeho návštěvu. Vhled do renesančního kuchařského umění byl stejně unikátní, jako splachovací záchod pro anglického krále.
Stezka Českem - Adršpach a Broumovsko (2024) (epizóda)
Na seriál jsem se těšil a dnešní díl mě pohladil na duši. Krásné záběry úžasné krajiny pískovcových skal lákají k návštěvě. Bohužel jak bylo řečeno, některá místa lákají až tolik lidí, že je lepší se jim vyhnout.
Polda - Podvodníci (2024) (epizóda)
Misto Břízy zaujal Andrej. Za zlého byl tedy Junior. Jsem rád, že se sešla tradiční parta, ale toto schéma moc nefungovalo. Břízy prostě bylo málo. Navíc "kouzelník Žito" opět ukázal, jak moc mu hraní nejde. Případ opět slabší, závěr byl ale milý.