Recenzie (459)
Dabing Street - Studio B (2018) (epizóda)
Krobot je prostě zárukou kvality!
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
GENIÁLNÍ! Víc k tomu nemám.
Machři a šprti (1999) (seriál)
Velká škoda, že byla natočená jen jedna série. Konec dost otevřený a uvítala bych pokračování. James Franco dostal roli, která mu absolutně sedla. Je zajímavé, sledovat tenkrát neznámé herce, které dnes vídáme relativně často ve filmech a seriálech. Za mě jeden z nejlepších teen seriálů.
Päťdesiatka (2015)
Ani jednou jsem se nezasmála. Spíše mi bylo stydno.
Láska stojí za všetko (2017)
Kniha byla o chlup lepší.
Prečo práve on? (2016)
Pořád mám Franca zafixovaného jako Jamese Deana, takže v roli Lairda jsem ho nějak nemohla skousnout. Každopádně jsem se celkem pobavila, takže takový dobrý průměr.
Zozn@mka (2016)
Já věděla, proč si nemám zakládat profil na seznamce!
Nebezpečné vztahy (2016) (relácia)
Viděla jsem jeden díl a.. bože, jak mně bylo trapně!
Prestreté (2010) (relácia)
Chese káke, kréme brulé, gnoči a brusčeta - to mě v roce 2018 pobaví vždycky!
Modrý kód (2017) (seriál)
Tak to trochu poameričtíme a budeme vrchní sestře říkat Mary místo Marie, z rádobysexy doktora uděláme hlavní hvězdu, která všechno zachrání a šoupneme tam taky českýho herce, kterýmu dáme ruský přízvuk, abysme byli jó světoví. No tak tohle asi úplně nevyšlo. Nátura Marka Němce mě ovšem baví, tenhle styl sarkastické upřímnosti mě všeobecně hodně baví, ale koukat se na to kvůli tomu nebudu. Jeden díl a stačilo, děkuju pěkně.