Recenzie (77)
Česko na grilu (2024) (relácia)
Porota neuvěřitelně znudena stejně jako já. Ztráta času
Jan Žižka (2022)
čekal jsem naprostou hrůzu, ale předčilo to všechna moje špatná očekávání, nic tak strašnýho jsem neviděl roky
Poklad z půdy (2018) (relácia)
Úplně strašidelný fóry, paruky, úroveň pomalu horší než policie v akci
Národní házená - Dopis (2022) (epizóda)
Neměl jsem nějaký velký očekávání, ale příjemné překvapení. Nekompromisní humor, který nemá zábrany, snad to bude dál pokračovat.
Thunder Force (2021)
nevadí mi nechutný vtipy, ale tady je prostě spousta hluchých míst, kdy jen čekáte a nudíte se. Škoda, potencionál to mělo
Šťastný nový rok (2019)
pár nevtipných příběhů špatně splácaných do sebe, ztráta času
Na Pavláska (2020) (relácia)
pavláska mám rád, ale tohle je úmorná nuda, hosti jsou šílený naprosto, těžko si ještě někdy pustím další díl. Jen jsem rád, že díky koroně jsem nebyl na žádném live.
Lajna - Stanley cup (2019) (epizóda)
what?
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizóda)
aby už všichni komunisti chcípli
Soumrak templářů - You’d Know What to Do (2017) (epizóda)
wtf???