Posledné recenzie (174)
Temný prípad (2014) (seriál)
V prvom rade atmosféra... nemyslela som, že zelená Louisiana alebo slnečná Kalifornia sa dokáže vyrovnať ponurým severským kriminálkam. Obsadenie veľmi fajn. 1. séria za 5, oceňujem spôsob rozprávania, že spoznáme aj pozadie detektívov, osobitne vypichnem Rustovo filozofovanie. Trochu mi pripomína prostredím (Louisiana, white trash, kadejaké náboženské oné) a vlastne aj úvodnými titulkami True Blood, len tam sa zlo prejavovalo hlavne pod rúškom noci, tu ho cítiť všeobecne visieť vo vzduchu. 2. séria podstatne slabšia. Ako iný seriál a trochu jej trvá, kým sa rozbehne. Plusom hudba zakomponovaná skrz barovú speváčku. Spoločná s 1. sériou ostala pomerne hustá atmosféra, niektoré dlhé scény berú dych a opäť aj to, že sa nezabudlo na vzťahy a osobné pohnútky postáv. Pozitívne ma prekvapil Vince Vaughn.
Bezo mňa (2011)
Po 4 iránskych filmoch si začínam zvykať, že bez hlasných slovných prestreliek sa asi nezaobídu :) Leitmotív - vzťahy v rodine, konanie pre dobro druhých - vnímam prepojený s vynikajúcim Rozchodom Nadera a Simin. Film ma chytil za srdce. Happy end? ...pre všetky postavy? Plus to, čo spomenul v komentári predoci = nadpriemerný film.
Suri (2015)
Príroda a tá troška, čo ukázali zo života kmeňa, boli fajn. Mne sa Suri zdal zatiaľ najslabší Barabášov dokument, akýsi povrchný, odfláknutý. Rothov hlas mi tam nepasoval, tí účastníci výpravy mi pripadali ako amatéri a najviac ma štvali tie prebleskujúce zábery pre nechápavých divákov skoro ako podprahovky v nejakom konšpiračnom videu. A stále len donga, donga. Mám pocit, že Barabáš nejako skomerčnel alebo mu stúpla sláva do hlavy alebo čo. A možno už ide kvantita dokumentov na úkor kvality.