Posledné recenzie (1 201)
Batman (1966)
Funky.....Konečne som si doplnil rest a pozrel si Westovho Batmana. Vtipná, veselá snímka, plná absurdných bat-nápadov, gagov, slovných hračiek alebo rovno nezaraditeľných šialeností....Avšak prvotne nadšenie rýchlo vyprchá a ostane už len približne 100 minút sledovania absurdností v rovnakom štýle ako z úvodu, ktoré pomerne rýchlo omrzia. Ale 3 hviezdičky si film uhájil.
Transcendencia (2014)
Film nabušený známymi menami, ale predbehol dobu tak o 8 rokov, v súčasnosti by téma vysoko inteligentnej AI vyzerala oveľa zaujímavejšie. Transcendencia lavíruje medzi polo romantickým smerom a lá Duch a polo katastrofickým smerom "evil AI" ako napríklad v Terminátorovi. Čiže je to vo výsledku predvídateľný a nezáživný film, ktorý ste už vlastne mnohokrát videli. Nie je to zlé, no tiež z toho na zadok nepadnete. Už po prvej polhodine viete, ako sa film bude ďalej vyvíjať.... (úplne prvá scéna filmu odohrávajúca sa o päť rokov neskôr rozhodne situácii nepomohla). Jasný priemer. PS: Môj komentár s poradovým číslom 1200. Je ich už dosť, ale stále ich môže byť ešte viac. :D
Invázia (1996)
The Arrival je jeden z tých filmov, na ktorý si matne pamätáte z detstva a prakticky po desaťročiach na neho náhodou narazíte a pozriete si ho opäť... a zistíte, že je o ničom. Charlie Sheen hrajúci paranoidného vedca celkom ujde, ale celé to stojí na vratkých nohách priemernosti. Bežná filmová tuctovka, kde ani napätia nie je veľa (vlastne takmer žiadne). Čo je to potom za thriller bez napätia? Body plus aspoň za originálne spojenie globálneho otepľovania a emzákov...
Posledný denníček (35)
Filmová hudba, ktorá ma očarila #29
Po dlhšom čase nový príspevok do mojej rubriky a z úplne netradičného súdka, nikdy som totiž nečakal, že tu budem pridávať hip-hop, ale hlavná téma z kresleného Spidermana z 2018-teho je geniálne nabušená, radosť počúvať a keď ide na plné pecky, cítite sa, ako keby ste nemali problém postaviť sa proti celému svetu, takto sa robí hudba pre superhero movie.