Recenzie (799)
Čas sa zastavil (1959)
"Svět štěstí nedává, pokoj a klid však ano. A o tom údělu toužebně sním už dávno. Chci mít kout, kde lze pracovat a něžně, čistě žít."A.S.Puškin.
Svadba medzi citrónmi (2012)
Rosamunda by se nemusela stydět. Ale Susane jo. I já jsem zaskočena. Trine má ohromné charisma, tak asi jen z lásky k režisérce v "tomto" hrála. Za ni hvězdičku i když vlastně by měla být mínusová.
Jana Eyrová (2011)
Další adaptace, která je zbytečná
Cesty k sousedům (1995) (TV film)
Zastarale, nudne, jak slovem, tak obrazem.
Pod toskánskym slnkom (2003)
"Ženský" film, no, ale asi nejsem ta správná žena. Asi jsem "žena od vedle" !
Pravda (2015)
Tak, že se takové věci dějí nejen v Americe, však to máme také u našeho nosu, víme. Tak děkuji všem, kteří se nebojí o špinavých hrách točit, psát a vyšetřovat je.
Curling (2010)
Zinmní ledová pláň Quebecku, je stejná, jako povrch curlingu. Tam i zde vyhrává uvážlivost, pomalé a opatrné pohyby, dlouhé pohledy a přemýšlení. Nemá zde místo žár, vášeň, rychlé a zbrklé kroky, bezmyšlenkovitá jednání. Takový člověk prohraje v kanadské krajině i v curlingu.
Daktari (1966) (seriál)
Po letech jej hodnotím,opička Judy a šilhavý lev Clarence. Pamatuji na příjemnou, humornou atmosféru. Viděla jsem naposledy dáááávno! Že bych si dala repete?
Pred polnocou (2013)
Taková téměř "Rohmerovská" konverzačka.
Veľká zem (1958)
Kdysi, když jsem jej viděla, byla jsem okouzlena tak, ze jsem si říkala"tak od ted budu milovat všechny westerny."Samo, ze jsem se dost mylila, ale v tomto případě ne.