Recenzie (798)
Římské jaro paní Stoneové (1961)
Oproti knize vidím notné kulhání.
Holubice (1960)
Vláčil umí být drsný, syrový a také lyrický, citlivý a krásný. Věže, vížky, věžičky.
Horký mesiac (1992)
Ty vogo!
Denník pubertiačky (2015)
Tak někdo, holt, talent má(Xavier Dolan), někdo,žel, jen doluje a nic(Marielle Heller).Project 52 Films by Woman.
My sme najlepší! (2013)
Stálo za to, jednou to vidět.
Švédska lovestory (1970)
"Poslouchej, co se rika, kazda laska se te tyka!" Tedy tahle me urcite. Sugestivni gesta, pohledy, muzika, les, mlha. Vsechno k sobe patrilo a na sobe viselo.
Shag (1989)
Začátek celkem slibný a pak už to klouzalo až k trapné srameládě.
Claim (2008)
Úžasně si umí kluci užívat, s lehkostí a emocí. Ale pil vodu, ne?
3:10 vlak do Yumy (2007)
Dlouhý začátek, po rozjezdu jsem přestala být cynická a rozklepala se mi brada. Slušně. Season Challenge Tour 2015
Na skle maľované (1980) (TV film)
Pro me fakt mala bombicka. A vzpominka na uzasneho a charizmatickeho Michala Docolomanskeho.