Recenzie (799)
Pred úsvitom (1995)
Celý film byl dokonalá kulisa o lásce, kráse, romantice. O dokonalém kýči. Platí to i o ostatních dvou příbězích z trilogie
Väznica parmská (1948)
hrubě zdlouhavý
Hádaj, kto príde na večeru (1967)
Do toho filmu jsem se zamilovala zrovna tak, jako Joey do Johna. Rychle, vášnivě a na cely život.
Vysťahovalci (1971)
Nově viděno, nezrezivělo
Streif: One Hell of a Ride (2014)
Po delší době a zase masná. A to jsem to viděla jen na booku
Tohle se stává jen druhým (1971)
Škoda, oh, Catherine, nebýt Tebe, dala bych ještě méně.
Místa ve městech (1998)
Jednou si své místo najde. Všechno šedivé a studené se může promněnit v slunečné a přítulné. Může......
Žena môjho muža (2003)
No, vida, jak senzačně lze oživit skomírající vztah. Štěstí jedněch musí být vykoupeno neštěstím jiných.
V pasti (2016) (seriál)
Hmmm, viděla jsme zatím tři epizody a po dlouhé době seriál, co mne uhranul. Po tak dlouhé době všední...
Čas umierať (2007)
Jak prosté