Recenzie (141)
Tím tvrdší je pád (2021)
Tento western je po seriálu Bridgertonovi další černý úlet. Už se nemůžu dočkat, až někdo natočí film, kde náčelníka kmene Zulu bude hrát Brad Pitt. To by si aktivisti uřvali hlasivky.
Flámsky lev (1985) (seriál)
Slabota. V osmdesátých letech to pro mě a možná každého Československého diváka byla pecka, ale dnes? Herecké výkony jako v ochotnickém divadle, kamera příšerná a stříhal to asi někdo po lahvi rumu. Tenhle pokus o historický seriál se pro mě řadí do stejné škatulky jako Sandokan a Čtyři z tanku a pes. Dnes se na to koukat nedá. Z nostalgie jedna hvězda.
Mein Kampf (2009)
Nečekejte životopis Hitlera, ani je ho část. Je to jen pohádka o hodných utlačovaných židech a zlém, zhrzeném a nevystudovaném malíři s knírkem.
Proti proudu (2009)
Tohle mi vůbec nesedlo. Tři skoroherci a jeden člun na studené řece se v divákovi pokouší navodit jakousi myšlenku o životě a smrti. Působí to ale těžkopádně a nevěrohodně. Nevidět to, ušetřím hodinu a půl svého života.
Černá smrt (2010)
Surový středověk. Brrr. Z gauče obýváku se na to dívá ale velmi dobře. Děj vtáhne a atmosféra přímo dusí. Povedené.
Spalovač mrtvol (1968)
Rozvařené brambory s vysušeným masem a všechno zalité hustou omáčkou bez chuti.
Centurion (2010)
Rozporuplný pocit. Na jedné straně je z filmu cítit syrovost a hustá atmosféra, slušní herci i zvládnutá kamera, ale na druhé ji sráží průměrný scénář. Zcela nepochopitelný je černoch v římské legii.
Súmrak (2008)
Diváci ve věku 12 - 17 let si můžou přičíst ještě jednu hvězdičku navíc.
Štvrtý druh (2009)
Snaha o mystifikaci? Tohle se vážně nepovedlo.... Je 3:33 a jsou tu zase...
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Ano, film měl syrovou, realistickou a hlavně ušpiněnou atmosféru, ale většinu filmu jsem se neubránil přívalům nudy. A závěr? Pro mě ne úplně pochopený. Valalla Rising není pro každého.