Recenzie (141)
Zastaneš a neprežiješ 2 (2009)
Po koukatelné jedničce absolutní shit. Bože, ochraňuj nás před takovými zhovadilostmi.
Protektor (2009)
To lepší, co v poslední době česká kinematografie nabídla, i když téma pronásledovaných židů za války se mi už i u nás zdá provařené.
Nepřátelská linie (2010)
Velmi lacině vyhlížející snímek s nezvládnutou kamerou, která se snaží napodobit áčkové válečné tituly. Dialogy nudné, bez nápadu. Herecké obsazení tragické a celé to podtrhuje zoufalý český dabing.
Prichádzam s dažďom (2009)
Chyba bude ve mně v tom, že mám problém rozpoznat asijské obličeje. Ostatní nedostaky na sebe ale neberu. A to hlavně dlouhé nezáživné scény, které jen steží posunou děj dál. Po hodině mě už vůbec nezajímalo jak film dopadne. Byl jsem rád, že můžu zmáčknout tlačítko stop.
Rytmus v patách (2009) (TV film)
Velice slušné zpracování lidského příběhu v hnusných let padesátých.
Level (2008)
Krve jak na zabíjačce.
Ďáblova pouta (2008) (TV film)
Opravdu velmi dobře natočený televizní miniseriál. V hlavních rolích láska, touha, vášeň, přátelství, zrada a touha o moci.
Jánošík - Pravdivá história (2009)
Další příběh o Jánošíkovi. Snad pravdivý. Václav Jiráček se na roli citlivého zbojníka skvěle hodil. Svým úsměvem dokázal odzbrojit nejednu ženu a odvahou nepřítele. Musím konstatovat, že film s českým dabingem nebyl ono. Ten slovenský dokázal víc vtáhnout do děje a znásobit už tak výbornou atmosféru počátku 18. století. O čem ten život tenkrát byl? Televize nebyla, počitač neznali a na Slovensku ještě nepstavili ani jeden hypermarket. K zábavě muselo stačit víno, zpěv a tanec. I na milování měli lidi tenkrát víc času. Zbojničení bylo představeno jako běžné řemeslo. Jak jinak by se ale bez zbojničení dalo v horách chudého kraje přežít?
Star Trek (2009)
Vypnout mozek a vzhůru do vesmírného dobrodružství! Tohle není Star Trek. To je akční podívaná pro děti protkaná slaboduchým humorem a se špatným scénářem.
Horizont udalosti (1997)
Přeložíme vesmír jako list papíru a skončíme v pekle!