Recenzie (141)
Avatar (2009)
Příběh jako by opsaný ze starého westernu kde žijí hodní indiáni v harmonii s přírodou a zlí bílí je o to s vidinou zlata a půdy chtějí připravit. Tak si to představte za nějakých 150 let na cizí planetě pěkně barevé a navíc 3D.
Symptom Pandorum (2009)
Od dob Vetřelce jsem neviděl sci-fi film s tak hustou atmosférou a tajemnou zápletkou. Horizont událostí je proti tomu slabší brácha. No, spíš bratranec. Bravo Pandorum!
Robin Cook: Smrteľný strach (1994) (TV film)
Bez nápadu, bez spádu, bez napětí, bez emocí... Prostě tomuhle filmu chybí všechno, k vůli čemu by se na něj vyplatilo koukat. Nebýt jména Ronina Cooka v pozadí, nikdo by o tento nepodarek nezavadil ani pohledem.
72 hodín k slobode (2008)
Jednoduchý, ale přitom napínavý příběh. Film jako by zapadal mezi francouzké kriminálky sedmdesátých let.
2012 (2009)
Strhující vizuální podívanou sráží naprosto odfláknutý scénář. Škoda.
Nehanební bastardi (2009)
Tarantino se může snažit sebevíc, ale svůj Pulp Fiction už asi nepřekoná.
Normal (2009)
Hodnocení za mě už napsal gudaulin :-)
Admirál (2008)
Bitvy vcelku povedené. Výprava hodně dobrá, ale v příběhu to nějak skřípalo. Diktátor Kolčak vylíčen bez chybiček jako správňák Mirek Dušín z Rychlých šípů. Jedna scéna s carem musela zanechat dojem, že to byl vlastně takový hodný taťka. ---- Mám rád takové příběhy, ale proč jsem jen lásce Kolčaka k Anně nevěřil? Nějak se mi k sobě nehodili a navíc za celou dobu se nepolíbili. Škoda. Tohle není životopisný snímek ani nijak zvlášť povedené milostné drama. I přes to se dájí před televizí dvě hodiny vcelku příjemně strávit.
Umlčaní (2008)
Atmosféra hustá, že by se dala i krájet. Nebýt ovšem spousty nesmyslností, které kazí dobrý dojem.
Verejní nepriatelia (2009)
Průměrná gangsterka s tentokrát také průměrným Johnem Deppem.