Recenzie (554)
The Hire: Ambush (2001)
Vtipne, svizne, presne v duchu klasiky v akcnom filme.
The Hire: Chosen (2001)
Ach toto bolo slabe.
The Hire: Powder Keg (2001)
Drsne, surove, kompletne vybocujuce z celeho serialu.
The Hire: Star (2001)
Sranda ako swina, super zabery, chcem BMW !!!
The Hire: The Follow (2001)
Jednoduche, ok - s moralnym posolstvom, ale nijako neoslni.
Úkryt (2002)
Pekne, napinave, thriller ako ma byt. Treba vidiet, Jodie to tentokrat s tradicnym neuroticizmom neprehnala, tak sa da na to divat.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Ach, to bola somarina. Strasne vela kecov o tom, aka je to super filozofia byt samurajom a koniec presne v tomto duchu. Nevyplyva z toho ale nic podstatne v ramci "zapadnej" kultury, ak by sa niekto rozhodol nasledovat Foresta, tak by bol pre okolity svet rovnako potrhly. Je to divny film.
Africká Kráľovná (1951)
Stará klasika, Humphrey dokázal, že vie hrať. Je to vcelku zábavné, príbeh strhne, ikeď to v závere nie je žiadna sláva. Dá sa to vidieť.
Traja chrobáci (1976) (TV film)
Bozia groteska, ako decko som to miloval. :)
Dávajte si pozor! (1990)
Klasicky nevyrazny slovensky film.