Recenzie (1 463)
Morské víly (1990)
film je taková blbost, ale winona je v nejlepší formě a ricci ještě neni grown up.
Vítej doma, Roxy Carmichaelová (1990)
Used to be my favourite of Nony´s.
Beetlejuice (1988)
Tim (a Winona) v nejlepší formě (a letech), stále vtipné a svěží (zvláště po letech).
Kožená tvář (1990)
Bere se to hrozně vážně a je to jen hrozně tupý.
Nech vojde ten pravý (2008)
Nádherně natočený, sugestivní atmosféra a velmi přesvědčivý dětský představitelé (i když mě osobně se samozřejmě víc líbila dívka - ta byla teda fakt úžasná).
Gertie the Dinosaur (1914)
hehe
Rituál (1973)
trochu jako kukuřičné děti pro dospělé.
Zostup Orfeov (1960)
Hadí sako pak obšlehnul Lynch, zatímco ustřelenou pracku v zubech psa zas vytáh z Jodzimba. Lynch je zkrátka velkej citátor, zatímco Lumet spoléhá především na silnou předlohu a důsledné vedení herců.
Kwaidan (1964)
Pozoruhodně natočené, přesto nebylo sledování tohoto díla pro mě velmi zábavné.
Texaský masakr motorovou pilou 2 (1986)
Narozdíl od syrové a vážně míněné jedničky, je dvojka roztomilou absurditou na pomezí mezi hororem a komedií a velmi vtipnou sebeironickou hrou, která paroduje jak horory s jejich "smrtelně" vážnym laděním, tak komedie a jejich "nevázanost". Hooper natočil geniální pokračování, právě proto, že téma "masakru" uchopil naprosto jinak a stvořil nový originál.