Recenzie (1 133)
Disturbia (2007)
Dokonalej triller, kterej má skvělou hudbu a je napínavej ;-))
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Nepopsatelný zážitek.
Kým si po nás príde (2007)
Perfektní komedie, u kterých jsem padal z křesla ;-D,, skvělé obsazení !
Policajtom proti svojej vôli (2005)
Na jedné straně hovadina, na druhé dobráckej film ;-))
Na túto nemám (2010)
Na tuhle fakt nemám :-D
Sexi klon (2002)
Prcičky neměli chybu ! Ale takovouhle ptákovinu, no to se rovná k získání Oscara, pro nejhorší film roku :-D
Casperove strašidelné Vianoce (2000)
Osobně jsem se těch vánocích fakt nebál ;-D
30 dní dlhá noc (2007)
Mě to moc nezaujalo 3*,, ale zase lepší, než dvojka :-D,, která umě probudila nervyy, po kterých jsem film rozdupal ;-D
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Mě film tak dostal, že se bojim a stidim to hodnotit ;-D
Mr. Bean: Animované příběhy (2002) (seriál)
Větší prdell :-D