Recenzie (1 133)
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
Elektrická píčovina část. 2 ;-D
Slimák (2006)
Po skončení filmu, jsem se rozhodl, že přestanu jíst špagety ;-D
Ostreľovači (1998)
Po slhédnutí filmu jsem dostal průjem ;-D
Hriešny tanec 2 (2004)
Tak na jedničku to fakt nemá !! Odpad s vodřenejma ušima ;-D
Niet úniku (1993)
Moje máma tenhle film miluje, a mě se docela líbil - Akce je dost - Napínavé to je - Takže skvělá podívaná ;-)))
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
2* za krásné prostředí ;)
Levie srdce (1990)
Můj nejoblibenější film s Van Dammem !
Elektra (2005)
Elektrická píčovina ;-D
Vraždiaci primát (2007)
1* Za scénu, kdy opice pochcaly stan :-D
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Tohle je hodně nevydařenej film !