Recenzie (1 133)
Otcom proti svojej vôli (1997) (TV film)
Krása - Pohoda.. Film jak se patří, sranda když Austin se staral o mimino ;)) Ale když se loučil brečel jsem ;)) Takže jasných 5*
Super strední (2005)
Přikláním se k uživateli Expendable ;)
Tak už dost, Frede! (1991)
Tak už dost ! Přestante nahrávat takovýhle píčoviny !!
Los (1997) (TV film)
Docela pěknej filmeček - Z krásného prostředí ;)) Ale určitě bych nebyl takovej debil, že bych řekl že jsem vyhrál tolik prachů ;-D
Katakomby (2007)
Slabé, nudné, katastrofální a to trailer na to vypadal vkusně.
Grizzly Park (2008)
Než se fim rozjede, tak se naučím přírodopis celej. Neuvěřitelná ptákovina, ale co člověk nadělá:-/
The Crazies (2010)
Zajímalo by mě, jak to vůbec odstartovalo. Já se bavil, celkem nic mě nevadilo a nechybí ani napínavost. Rozhodně není k zahození.
Zákon pomsty (1999)
Ubohé kecání ;-D Ztráta času :-D
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Kdybych si nechal odnich udělat plastiku, tak umřu dřív než se narodím ;-D
Sirota (2009)
Naprosté zklamání, opravdu mě to zkazilo skvěle rozjetej pátek, film se velmi dlouho rozjíždí a to překouslo mou trpělivost.