Obľúbené filmy (10)
Štyri izby (1995)
Piaty element (1997)
Brucovo suchý humor je geniální. Pátý element je jeden z mála filmů, který můžu vidět každý týden....tohle se prostě neomrzí. A když začne zpívat Plavalaguna, tak mi dodnes mrazí.... :)
Smrtonosná pasca (1988)
Dostaň ho tam! (2010)
Film snad s nejlépe vybranou muzikou zapadající do děje....
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
V pasci (2005)
Serenity (2005)
Pro diváky co viděli seriál FireFly je Serenity skutečná lahůdka. Vše co se zde ve filmu stane jakoby samo, všechny propletence mezi postavami, které neznalý divák nemůže postřehnout a pochopit byly v seriálu poutavě vysvětleny. Seriál sám o sobě mně velmi překvapil humorným podáním i poměrně výpravným pojetím, proto jsem od filmu ani neočekával nějakou slabší verzi. Přestože zde bylo pár slabších chvilek, přisuzuji to tomu, že film je určený pro diváky, kteří jsou již pokřtěný seriálem. 5*
Nabiť a zabiť (2006)
Hned prvních pár scén člověka vtáhne do děje a kolotoč, který vás nenechá odtrhnout oko se rozběhne. Úvodní Brusovo scénka "vpravo, vlevo" je přesně ten styl humoru, kvůli které jsem si film pustil..... No a závěrečná pointa? Ta mě rozsekala..... 5*