Recenzie (38)
Sladké letní víno (2013)
Řekl bych snímek pro úzkou skupinu stárnoucích až starých mužů. Láska mezi starcem a mladičkou kráskou. Jako proč ne, ale film na mě působil nereálně.
Kosmonaut z Čech (2024)
Literární předlohu jsem četl a tak film raději nebudu komentovat. :-)
Čas beznaděje (2014)
Uznávám, není to film pro každého, ale třeba mně se líbil. Stačilo chvíli pozapomenout na tradiční šablony amerických filmů a trochu nechat působit city. Vlastně to je takový evropský film v americkém podání. Hlavní hrdina měl asi největší problém s přijmutím svého problému, bezdomovectví. Ono je to asi těžké se s tím smířit a kdoví, jestli taková podobná rezignace není cestou do pekel. Nevím, trablů měl hned několik (psychická nemoc, alkoholismus... ) a když se to spojí dohromady, je to pak začarovaný kruh. No nic, prostě jsem chtěl jen dát vědět, že ten kdo bude chtít, v tomto snímku najde skrytý drahokam.
Pán Blake k vašim službám! (2023)
Řekl bych spíše film pro dámy. Mám klidné filmy rád, ale tady u toho se mi každou chvíli něco nezdálo. Tu moc sladký, tam zase moc klišé. Pokud ale máte rádi Johna Malkoviche, zhlédnutím nic nezkazíte.
Letné svetlo a potom príde noc (2022)
Uklidňující a vlastně prima film. Severská poetika a sem tam trochu překvapivé vyústění příběhu, který ani příběhem není.
Ostrov (2023)
Romantično s jenom pár kapkami krve. Už jenom to mě přesvědčilo dát nadprůměrný počet hvězdiček. A navíc je to herecký koncert o dvou lidech - Plodková, Langmajer. Celý film bez problému utáhli a mně se film prostě líbil.
Buď pozdravený, umelec! (1973)
Hořká komedie jako život sám.
Vianočný príbeh (2022)
Za mě dobrý. Vánoční film jak víno. Víno svařené, to jest s několika ingrediencemi, které tam být můžou, ale nemusí. Rád se za rok na film podívám znovu.
Já, hrobař (2021)
Drsný ukrajinský film. Jestli znázorňuje realitu, tak potěš koště. Každopádně asi potřebuji vidět více ukrajinských filmů, pokud možno označených jako komedie.
Nebe (2021)
Děkuji pane Etzlere! Za tento film! Nemám ani slov! Děkuji.