Posledné recenzie (8)
Café de Flore (2011)
Hodně podobné filmu Chaotická Ana, který se mi taky moc líbil. Cafe de Flore mě o dost víc oslovil. Takový ten typ filmu, který ve vás něco zanechá a musíte o tom přemýšlet, jestli se něco podobného neděje ve skutečnosti. .
Rozkoš v oblakoch (2013)
Píšete, že nuda a bez nějakého sdělení, ale sdělení tam bylo, chtěl nejspíš ukázat jak se chovají lidé, pokud ví že za pár minut zemřou, jak se změní a odhalí, snaží se ještě něco stihnout.. .to se mi na tom líbilo . . .Jinak jeden z jeho slabších filmů, bohužel.
Temné nebo (2013)
Mě se to líbilo. Po dlouhé době dobrý horor.