Recenzie (157)
Gekidžóban Hagane no renkindžucuši: Šambala o juku mono (2005)
Film navazuje na konec seriálů, který se mi nelíbil a dál ho rozvíjí. Záplateka nestojí za nic, alchymistických transmutací po skromnu. Čekal jsem nějaké smysluplné zakončení seriálů a o to větší je moje zklamání. Subjektivně bych musel dát odpad, ale budu to hodnotit objektivně a dám o něco málo vyšší hodnocení.
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Svižný posun děje, kdy se v kažém dílu dostaneme v příběhu dál, což u animé není až tak časté mě velice příjemně potěšil. Velice dobře dívatelné a zábavné, ale naproti tomu i když to byli dětší hrdinové tak zbytečně infantilní. Pro mě docela zklamání uspěchaný konec (což se projeví i na velmi zvýšené koncentraci nelogičností), který jsem čekal asi jiný a který je zakončen velice chabým filmem Fullmetal Alchemist: The Movie - Conqueror of Shamballa.
Zo záhrobia (1986)
Jeffrey Combs s Barbarou Crampton příjemně potěšili. Barbara navíc na chvíli ukázala prsa a předvedla se ve slušívém BDSM oblečku. I přes krátkou stopáž je film poněkud zdlouhavý a za Re-Animatorem hodně pokulhává. Slabé čtyři hvězdičky.
Green Lantern (2011)
Autoři se zaměřili tak moc na vizuální stránku, která se jim teda povedla, že zapomněli na zbytek a nevyužili potenciál na plno. Největší slabinou je příběh, kdy se vesmírní strážci Green Lantern snaží zničit obláček prachu čerpající sílu ze strachu, ale nedaří se jím to a prohrávají, když tu se objeví novopečený strážce, první z lidské rasy, aby foukl a odfoukl obláček do slunce. Zřejmě jsem čekal i víc akčních scén. Tady si zaslouží pochvalu tornádo z kusů skla. Rozhoduju se jestli dát dvě nebo tři hvězdičky, ale jelikož se mi to líbilo víc než Captain America, Green Hornet kterým sem dal po dvou hvězdičkách tak s odřenýma ušima dávam tři.
Pád do tmy 2 (2009)
Krvavější pokračování, kterému nechybí lekačky ani klaustrofobie byť v podstatně slabším podání. Mutantíci se objeví poměrně brzy a začnou hodovat na záchranné výpravě. Pro mě byla druhá část víc než obstojná, ale rozhodně chápu i špatná hodnocení. (SPOILER Objeví se zde Juno i když by měla být mrtvá, ale její role zabíječky mutantíků tuto nelogičtnost víc než napravila. Co se týká nelogičnostní tak, mě nasral supermutantník u východu z jeskyně a WTF scéna s vidlákem na konci. SPOILER)
Teenage Twins (1976)
Masturbace biblí, lesbický sex, incest, anál a zakončení rituálním grupáčem. To vše zachyceno poměrně kvalitně a detailně a samozřejmě vše v tehdejší bobří módě. Některé scény dokonce pobaví a oproti dnešním porno filmům velice příjemné zpestření.
Vojna bohov (2011)
Jak jsem byl u Thor znechucen tím co udělali s mytologií tak tady byla přímo znásilněna naprosto nechutným způsobem. Dál potom naprostý přešlap s pohany a pohanstvím, vždyť sama řecká mytologie je pohanská, ale tím se autor moc netrápil stejně jako s Hyperionem který se zřejmě umí teleportovat přes několika kilometrovou zeď plnou vojáků a další tucty do očí bijících chyb. Jinak je to ničím nezajimavý průměrný mainstream u kterého sem se nedočkal ani pořádných soubojů. Horko těžko dávám 2*.
Somrák s brokárnou (2011)
Po Machete druhý zfilmovaný tzv "Grindhouse fake trailer", který se svou "Béčkovitostí" může téměr rovnat výtvorům od TROMY. I'm gonna sleep in your bloody carcasses.
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Chválím vizuální stránku, atmosféru. Těch pár akčních a gore scének co tu bylo a byly taky výborné, když opomenu tu zběsilou kameru u nich. U takového filmu bych čekal nějakou hlubší pointu, ale tady sem žádnou nenašel. Mám z toho dost smíšené pocity na jednu stranu naturalistický, sugestivní film, který v určitých pasážích neskutečně nudil.
Uneseni (2010)
Na to, že je to srovnáváno s Mother's Day tak je to jenom velice slabý odvárek. Charaktery postav naprosto nezajímavé. Psychický nátlak vesměs žádný, jenom dvě hysterky jejichž jekot je spíš otravný. Není zde ani pořádné mučení (nepočítám-li znásilnění přes kalhotky což mě vážně pobavilo), ani strach, ani napětí ani se nejde vctítit do postav nebo děje. Po průměrných Insidious a Fragile je todle pro mě vyloženě další zklamání ze Španělska, kterému se tedˇ budu nejspíš nějakou dobu vyhýbat.