Recenzie (2 223)
22 míľ (2018)
Zběsilý střih. Překvapivě protivný a až moc snažící se Mareček. Vyspělá technologie (občas k smíchu). Konec zajímavý.
Mrakodrap (2018)
Nezničitelný Fanánek řádí v mrakodrapu. Hodně akce. Budu držet most.
Ghosts (1996)
Majkl to rozjel ve spolupráci se špičkovými odborníky. Chlapečkům ve filmu se to jistě také líbilo.
Žiť (2010)
Klasičtí ruští dementi plus jeden špekotýpek na pohodu. Podivně náhodně na sebe vždycky narazili. Chudák pejsek.
Jawbone (2017)
Týpek se dere zpět. Otřepaný příběh, dobré zpracování.
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Solidní žraločina ve spolupráci s Čínou. Efekty ucházející.
Karppi (2018) (seriál)
Objektivně nadstandardní. Trošku kopírka Mostu. Paní detektivka by si měla zkrátit vlasy. Pan detektiv dobře ovládal hmaty a chvaty.
Robinson Crusoe na Marsu (1964)
Dobrodružství na Marsu. Povedené. Místy úsměvné.
Rampage: President Down (2016)
Pán byl velký filosof. A odborník na zbraně. Pozdrav na konci.
Nezanechať stopu (2018)
Zdánlivě nuda v lese. Borkyně zahrála solidně. Jan Žižka rovněž. Je znát, že to natočila ženská.