Recenzie (2 223)
Vadí nevadí (2018)
Pěkný xichty! Hlavně ten s tou propiskou.
Kapitán (2017)
Mladý Landa dělá v obleku kapitána psí kusy. Výborný Schütte.
Operace Rudé moře (2018)
Akční nášup, občas jatka. Tady se penězi nešetřilo.
Rig 45 (2018) (seriál)
Solidní vyvražďovačka plná nečekaných překvapení.
Prianie smrti (2018)
Svižné a občas i vtipné. Ty jsi zmrzlinář?
Hráči (2015) (seriál)
Zajímavý a humorný seriál. Místy dosti nekorektní. A tak je to správné, tak to má být. Je to tam samý lumen.
Cesta za kráľom trollov (2017)
Takoví Tři bratři na jiný způsob. Koprodukce s ČR.
1968: Rozdrcení Pražského jara (2017) (TV film)
Svižný dokument s pěknými záběry. Tohle by se dalo pouštět i ve školách.
Operácia Entebbe (2018)
Pan Padilha na to šel artově. Bohužel. Jinak obstojné.
Brána do pekiel (1989)
Občas zdlouhavé. Lehce dementní chování. Hodně ohňů. Dvě až tři hvězdy.