Recenzie (2 223)
Pátranie (2018)
Hledání od stolu. Ještě že slečna byla tolik aktivní na internetu. A tatík do toho viděl.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Jedna velká jízda. Tomík na to stále má.
Nevyjasněné zločiny Roberta Dursta (2015) (seriál)
Vychcaný dědek. Občas dost zábavný (teplouši atd.). Zajímavý hlasový projev. Asi to udělal.
Dogman (2018)
Wolowitz vs. Rytmus. Velice pěkné prostředí. Nevšední film.
Equalizer 2 (2018)
Denzel láme kosti jak Seagal ve své nejlepší formě. Poměrně drsné.
Vyslobodenie (1972)
Jak by řekl Číňan: "Ty vole, to je stará dobrá ruční práce komoušská." Filmeček na vysoké úrovni.
Planeta upírů (1965)
Námět poměrně dobrý. Zpracování občas slabší, někdy až úsměvné. Snaha tam byla.
Králi zlodejov (2018)
Starci na (chmelu) lupu. Páprdové a jejich fórky. Zhruba ve dvou situacích zbytečně zběsilý střih. Neurazí.
Tiesňové volanie (2018)
Pan operátor byl trošku nervák. Celý film v jednom prostoru. Solidní.
Zločin na palubě (2017)
Docela zábavná shitovka. Denise sešlá časem, Lundgren docela v cajku. Vtipný letušák. Hromada kokotinek.