Recenzie (2 223)
Smrt si říká Engelchen (1963)
Partyzán má samopal a střílí. Výborná pohyblivá kamera. Exzellent.
Obžalovaný (1964)
Sekáč Macháček. Dobrá psychokamera. Plán se plnit musí.
Nevesta na zabitie (2019)
Domovní zabíjačka v odlehčeném duchu.
Tri sekundy na prežitie (2019)
Poláci, policajti, vězení. Radost pohledět.
Detská hra (2019)
A mně se to líbilo. Chucky to vlastně myslel dobře. Vyměklé to rovněž nebylo.
Ďábel od vedle (2019) (seriál)
Zamotaný příběh Ivana Hrozného. Kdo ví...
Terminátor: Temný osud (2019)
Ženská tlupa. Alois nastupuje po hodině. Hodně akce. Ale v podstatě jen útěk před (double) mašinou. Časy Terminátora 2 jsou definitivně pryč. Bohužel.
To Kapitola 2 (2019)
Pěkné potvůrky. Občas psychoguláš. Příliš dlouhá stopáž.
Drvivý dopad (1998)
Takové nějaké nedotažené, místy až lehce barokní. Dobré emoce. Překvapí poloviční happy end.
Desať dní, ktoré otriasli svetom (1928)
Velkolepé (manipulativní) dílo. Občas nečekaně zběsilý střih. Všechna čest, soudruzi.