Recenzie (2 224)
Desať dní, ktoré otriasli svetom (1928)
Velkolepé (manipulativní) dílo. Občas nečekaně zběsilý střih. Všechna čest, soudruzi.
Ewa Farna 10: Neznámá známá (2017)
Mluvící hlavy a jejich převážně oslavné proslovy. Chyběl přehled milenců a aféra s alkoholem za volantem.
Bílá nemoc (1937)
Doktor pacifista, válkou posedlý maršál, davy lidí. Konec možná až moc optimistický. Sehr gut.
The Furies (2019)
Zřejmě jen pro fanoušky žánru. Ucházející masky i gore.
Joker (2019)
Krásný smích. Zahráno výborně.
Zombieland: Rana istoty (2019)
Celkem vtipné pokračování zombie komedie. Nejlepší blbka a kosení monster truckem.
Diego Maradona (2019)
Grande. Geniální Maradona a šílené davy. Chybělo snad jen vyjádření k dopingu na MS 94 a více záběrů z posledních let.
Od koťátek pracky pryč! Hon na internetového zabijáka (2019) (seriál)
Dobré. Skupinka na to měla jít více programátorsky (IP adresy atd.). Divná paní detektivka.
Code 8 (2019)
Dalo se. Slušné efekty. Multikulti casting.
For All Mankind (2019) (seriál)
Zajímavý námět. Solidní (občas urychlené) provedení. Vedle vesmíru se seriál možná až moc zaměřuje na rodinné vztahy atd.