Recenzie (2 224)
Návrat do Černobyľu (2017) (TV film)
Reportáž přímo z místa. Pohled na současnost bez hledání senzací. Interesujące.
Raketoplán, má láska (2015) (TV film)
Oslavná óda, málo technických dat.
Muž vo vlaku (2018)
Tady nejde o computer, ale o vlak. Neeson jako nezničitelný pojišťovák dovádí ve vlaku. Neposkvrněná svědkyně. Až moc vše do sebe zapadalo.
Tým SEAL (2017) (seriál)
Je to dobré. Patriotismus a řešení domácích rodinných problémů tu samozřejmě nechybí, ale jinak zpracování je na úrovni. Stejně tak věrohodné lokace. Návyková záležitost.
The Abominable Snowman (1957)
Po stopách yetíka. Povedené prostředí. Střízlivý pohled na Tibeťany.
Nejkrásnější portrét (1988) (amatérsky film)
Pozoruhodné home video. Chvílemi husté.
Věc (1951)
Solidně natočené. Obyvatelé základny brali situaci docela v klidu. I na humor došlo.
Biela smrť (2009)
Zajímavé prostředí. Ale ve skutečnosti by vše vypadalo asi trošku jinak.
Operace Crossbow (1965)
Špioni, rakety, sabotáž, podzemní středisko, ženy, odvaha. Velmi dobré.
Vyšinutí (2012)
Napínavý korejský thriller o nákaze a jedné farmaceutické firmě. Žízeň je veliká.