Recenzie (2 223)
Overkill: Skrz peklo do skutečnosti (1980)
Velkofilm. Chvílemi vypjaté jako třeba Vlákna.
Saľut-7 (2017)
Záchrana ruské vesmírné stanice. Natočeno solidně. Kladivo vše spraví.
Zlouni z vesmíru (2005)
Hodně dobrý splatter a škvár zároveň. Kameře by lepší filtry pomohly.
The Green Inferno (2013)
Kanibalové jsou zpět! Ostrá záležitost. Až na zbytečně skrytou nahotu. Tady by se přiučil i Pohlreich.
Zmenšovanie (2017)
Zajímavý námět i zpracování. Co to bylo za šukání?
Insidious: Kapitola 3 (2015)
Wan to není. Dlouho nic, lekačka, nic, lekačka atd. Lepší nadprůměr.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
Duchařina s hodně duchy.
Keep Watching (2016)
Zabíráno pouze ze skrytých kamer. Slušný průměr.
Suburbicon: Temné predmestie (2017)
Dobrý Damon. Nechutný špekoun. Chvílemi až černá komedie.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Nečekaně zábavné. Snad poprvé snesitelný a vtipný Hart. Vepřový zátylek opět boduje.