Obľúbené herečky (9)
Sladká Liv a milovaný Ingmar Bergman. Dvojica, ktorá patrí k sebe, neodlučiteľne a takisto do môjho srdca. Šepoty a výkriky, Persona, Hodina vlka a Hanba.
Natalie vie dať do každej postavy kúsok zo seba, zo svojho čara. Definitívne rozhodnutie, že patrí na prvé miesto, medzi moje najobľúbenejšie herečky, bolo po filme Čierna Labuť. Pripraviť sa na film s takou intezitou a tak kvalitný výkon podať vie málokto a obdivujem ju, lebo máloktorá z pôvodných kandidátiek by to podľa mňa tak dobre nezvládla. Moje obľúbené filmy s Natalie : Garden State, Closer, Black Swan, My Blueberry Nights, The Darjeeling Limited, The Other Boleyn Girl a Paris, I Love You.
Catherine Deneuve
Najlepšie filmy:
Persepolis (2007)
Tanečnica v tme (2000)
Dámy a páni, finálna verzia (2012) - a.z.
Jednoznačne za film Večný Svit Nepoškvrnenej Mysle! Môj najobľúbenejší film a hlavne vďaka postave Clementine. A vďaka Kate tá postava dostala obraz, aký si zaslúži. Okrem toho aj : Hľadanie Krajiny - Nekrajiny, Predčítač a Núdzový východ.
Scarlett Johansson
Najlepšie filmy:
Dokonalý trik (2006)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Avengers: Endgame (2019)
Penélope Cruz
Najlepšie filmy:
Všetko o mojej matke (1999)
Kokaín (2001)
Na dno vášne (1997)
Marija Šalajeva
Najlepšie filmy:
Mamy (2012)
Bez granic (2015)
Diablom posadnutí (2014) (seriál)
Carey Mulligan
Najlepšie filmy:
Skylight (2014) (divadelný záznam)
Pýcha a predsudok (2005)
Drive (2011)
Michelle Williams
Najlepšie filmy:
Prekliaty ostrov (2010)
Přednosta (2003)
Skrotená hora (2005)