Posledné recenzie (63)
Kainove deti (2014)
(Apríl 2020) Niežeby mi tá corona-izolácia až tak prekážala, práce je veľa, neprečítaných kníh ešte viac, ale občas treba svoju rutinu pozmeniť. Na HBO Go je sekcia, ktorej som sa zatiaľ úspešne vyhýbal: Dokumenty. A hneď prvý náhodný výber stál za to. Dokument Kainove deti sleduje príbehy 3 mladistvých delikventov, ktorí ako tínedžeri spáchali ťažké zločiny, boli odsúdení a dostali sa na okraj spoločnosti. Ak pred svojimi zločinmi neboli sociálnymi prípadmi, tak po resocializácii sa nimi stali. Teraz sú zostarnutí a zlomení. Dvaja z nich pôsobia ako obyčajní ľudia z ťažkých podmienok, ktorí si zlými rozhodnutiami zničili život. Tretí je kocka ľadu a pre istotu by som sa k nemu neotáčal chrbtom. Vizuálne pútavé. Zvláštne prestrihy. Dobové video-záznamy z rozhovorov s odsúdenými.
Venom (2018)
Začiatok filmu bol trochu cringe, potom sa to ustálilo a dobre som sa bavil. Myslel som si, že vnútorné dialógy so symbiontom budú až moc pripomínať Upgrade, nakoniec mali inú atmosféru a nepôsobili skopírovane. 3* - 4*. TIP: nezabudnite na 2 post-credits scény. Prvá je po kratších titulkoch a ukazuje, ako Eddie navšetívi masového vraha Kasadyho vo väznici (Carnage alebo Masaker, pre neznalých, je to ďalší symbiont). Druhá post-credits scéna je animovaná, z alternatívneho vesmíru.
Špina (2017)
Silná téma, skvelá kamera, vizuál... ale príšerné dialógy, nepochopiteľné správanie niektorých postáv. Bez tých banálnych dialógov a s prepracovanejšími charaktermi by som dal pokojne aj 5. Na Slovensku takéto filmy často nevznikajú.