Recenzie (133)
Mandalorián - Kapitola 13: Jedijka (2020) (epizóda)
Sci-fi western inspirovaný Kurosawou v kulisách Star Wars. Co víc si přát? Možná trošku zajímavější zápletku.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Toto by se mělo pouštět studentům filmových škol jako vzorová ukázka toho, jak se nemají psát scénáře a proč je důležité mít dopředu naplánovanou kostru příběhu, aby se mohlo pracovat s charaktery a vývojem postav. Vždyť na tom stojí celý vznik Star Wars jako filmové klasiky a získání srdcí mnoha fanoušků. Toto je prostě pubertální dílo.
Tenet (2020)
Charaktery celkově působí bezcharakterně. Fungují spíš jako kulisy k odvyprávění překombinovaného příběhu. Chyběly mi oddechové pasáže a uvedení postav. Stále nemůžu přijít Nolanovi na akční záběry, ačkoli pár dobrých momentů se našlo. Jinak příliš vážné, příliš stříhané, příliš překombinované a ukecané... Ilustrační záběry tu vlastně neexistují.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Řemeslně skvělé, pointa bez originality. Bílý muž opět selhal a je odpadem společnosti.
Mělas to vědět - The Bloody Truth (2020) (epizóda)
Bílý muž opět selhal. Čekal jsem sofistikovanější pointu.
Mandalorián - Kapitola 11: Dedička (2020) (epizóda)
Styl lineárního a ne příliš sofistikovaného vyprávění začíná být velmi nudný.
Proxima (2019)
Závěr ve prospěch trendu "maskulinizace" žen, škoda. Jinak jde o výborný, low-budget film.
Sociální dilema (2020)
Paradoxem je, že se zmiňují různé platformy vyjma té, která je produkcí tohoto dokumentu, tedy Netflix. Možná nový business model? Zároveň mi chybí nabídka alternativ, např. open-source či decentralizace.
Na prahu války (2019)
"Pašijový" film.
Díra (2019)
Duchovní film.