Recenzie (150)
Traja mušketieri (2011)
Viděno 10 minut. Myslím, že Dumas se musí obracet v hrobě...
V pasci (2005)
Herecké výkony výborný, režie taky. Ale vidět znovu nemusím, protože realičnost tohoto filmu bych přirovnal k béčkovým akčním filmům. Takže celkově podtrženo, více jak 2 hvězdy za to dát nelze.
Druhý muž (2008)
Kdybych to měl srovnat s podobným německým snímkem http://www.csfd.cz/film/272064-listopadovy-muz/, tak i přes velmi dobré herecké obsazení vychází jako vítěz Listopadový muž.
Hlavne nezáväzne (2011)
Nezábavná "komedie" bez vtipu, prostě ztráta času. Škoda, že tam hrála Natalie P., jinak bych to vynechal...
Dievča zo Západu (1965)
"To se musí zapít!"
Krvavé mesto (2009)
Nekoukatelný - viděl jsem necelých 10 minut.
Příliš hlučná samota (1994)
Knihu jsem nečetl a divadelní představení také neviděl, takže hodnotím pouze film.
Funny Games USA (2007)
Film mě teda moc nezaujal (doufám, že originál je lepší, ale zatím jsem neviděl) a považuji ho za ztátu času (možná mohl být kratší a napínavější). Za film jako takový bych dal **, ale za tu slátaninu s dálkovým ovladačem jednu * odečítám.
Vidláci na pretekoch (2005)
doporučuji spíše tento film, z kterého je přebrán námět... - http://www.csfd.cz/film/10722-posledni-americky-hrdina/
Toto je Sparta! (2008)
Ne, tohle se fakt nepovedlo, protože tomu chybí vtip, což by člověk od parodie očekával na prvním místě... Mimo 300 je to zaměřeno na americké talentové soutěže, což můžou ocenit asi jen Američani (ale možná i tuzemští obdivovatelé těchto pořadů). Jediným plusem tak snad je účast Carmen...