Recenzie (150)
Ešte väčšia blondína (2007)
Myslím, že Pamela by neměla raději "hrát"..
Plán 9 (1959)
pouze z filmové roviny dávám hodnocení odpad, už jen ty dialogy stojí za to.. např. - Dobře, inspektore. Co budete dělat vy? - Trochu se porozhlédnu kolem. - Až se dostanete z dosahu světel, neuvidíte si na ruku před obličejem. - Vezmu si jednu z těch baterek v hlídkovém voze. / A kolik dokázal Ed Wood vytěžit z jednoho záběru s Belou Lugosim :) Jenže právě tím jak je ten film špatnej, jsem se téměř u každého záběru musel pousmát režisérově "umění", tudíž hodnocení pro mě - zlatá střední cesta - 50% ...
Mestečko South Park (1997) (seriál)
za první 3 série, pak už jde hodnocení dolů
Akty X (1993) (seriál)
první dvě řady za 5 *.
Vesničko má středisková (1985)
Pro mě nejlepší český film.
Záskok (1997) (divadelný záznam)
Nejlepší Cimrmani. Těsně za tím Dobytí.
Prísne tajná misia (2005)
toho kdo tenhle film zaplatil bych chtěl za sponzora. Jinak nechápu jak se tomuhle mohl upsat Jamie Fox..
Slnko, seno, erotika (1991)
1/10. úplně zbytečný 3. díl. Vtipný jsou tu jen 2 momenty (scénka v Mnichově a 5 samyc), což je na 112 minutovou stopáž zoufale málo...
Simpsonovci (1989) (seriál)
Je to asi překvapení, ale můj nejoblíbenější seriál :)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Pro mě nejlepší film, co víc k tomu dodat? :)