Posledné recenzie (83)
Thor: Láska a hrom (2022)
Ke křupání chipsů. LOL a ty kozy...
Solo: A Star Wars Story (2018)
Docela fajn SW snímek a je dobré, že tam nebyla pořád Rebélie vs Impérium. Ale ten časovej posun mi tam nějak SAKRA nesedí. SPOILER. Impérium vyhlásil Palpatine, vyhubil Jedie a 3 roky uběhly od Hanova přesunu z Corelie a na konci se setkáváme s Darth Maulem??? Toho zabil Obi Wan, když malýmu Anakinovi bylo tak 12 a to ještě přeci ALE nebylo Impérium. Tohle prostě nesedí.
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Sakra to byla nuda. Kde vůbec byla nějaká pořádná akce? Nic na co by se dalo koukat dvakrát.