Recenzie (150)
Podivuhodné příběhy (1968)
Metzengerstein 50 %, William Wilson 90 %, Toby Dammit 50 %. Celkem tedy 63 % a ***.
Univerzálny vojak 3: Znovuzrodenie (2009)
Čekal jsem bohužel více a souboj Van Damme vs. Lundgren neměl moc dlouhou filmovou stopu...
Přežij! (2007)
A zbývá už jen čekat až s nějakou podobnou reality show přijde televize nova..
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Tak i Věra Chytilová už nám asi senilní. Za film ** hvězdičky, ale tu jednu musím za tu příšernou kameru v klepajících rukách dát dolů, protože mě to celkem vadilo po celý film.
Svedok (1981)
Bohužel jsem před tím viděl tento americký paskvil - http://www.csfd.cz/film/12725-podezreni/ - a byl tak ošizen o následující děj :-(
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
90 %. Od 1. části filmového Hobita přibylo akce tak, že najednou byl konec a další rok si musím počkat... Šmak se opravdu povedl! Trošku mě ale zamrzelo, že filmový Hobit je tak trochu prequel k Pánovi prstenu - ale jiný nápad na prodloužení Hobita na 3 filmy asi nebyl. A účast postavy Legolase v tomto filmu mi přišla úplně zbytečná.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
70 %. Na vysokou stopáž to celkem rychle utíkalo, nicméně akce bylo trochu méně než např. u Společenstva prstenu. Určitě bych Jacksonovi vytkl Froda, který v knize nebyl a tady lehce rušil.
Nenapravitelní (1980)
Velice povedená francouzská komedie. Galabru ač je zde uveden na 1. místě se objevuje výrazněji až ve druhé polovině filmu.
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Bohužel tentokrát převládá typický americký humor - trapný a nechutný.
Dreamhouse (2011)
45 %. Slabší průměr s předvídatelným koncem. Doporučuji sledovat v originále - dabing se moc nepovedl...