Recenzie (398)
Krematorium (2024) (seriál)
normálne tak za tri urny po kremačke..štvrtá za peknú riťku a (hoci menšie) cicíky Mařky Ančí..
Danny & Jarry (2022) (seriál)
mám rád úchylné blbinky, mám rád blbé úchylkoviny, mám veeeľmi rád divadlo Mír, ale toto išlo taaaak vedľa mňa, že až..
Silent Night (2023)
štvrtá nábojnica za dobre našliapnutú akciu a za to, že ma tu Joel nesral tak, ako v ostatných sezónach Mankindu..
DogMan (2023)
pozreté bez nudy, pretáčania a nadávok..štvrtý dunčo za Shakespeara..
Norskov (2015) (seriál)
ak ani v polovici druhej epizódy mi prsty na nohách neobrýza zaujatie, je niečo zhnilé v mestečku Norskov..preto končím a odporúčam stráviť čas inak, než sledovať 420 minút langsom dansk kokshockey..35 % hlavne za sneh v zime..
Forst (2024) (seriál)
vzhľadom na prvé dve, tri epizódy som očakával oveľa lepší ťah na bránu..bohužiaľ, bratom zo Severu niekto pošepkal, že svetovosť nie je o obsahu, logike, rozuzlení, ale hlavne o sexuálnych ukážkach kríženca A. J. Buckleyho s Jiřím Zahajským..no, u mňa tadeto rozhodne cesta nevedie..zostrihať na štyri epizódy, popracovať na rozuzlení, odstrániť pípoviny a bolo by to za 75 %..takto, keďže piaty plus šiesty diel série prekvapí tým, že oproti začiatku to ide dolu hajzlovým potrubím, dávam tomu 40 % a dva złote..
For All Mankind - Perestrojka (2024) (epizóda)
z môjho pohľadu to pomaly, ale (ne)nápadne skĺzava od 4,5* prvej sezóny k 3* tejto ostatnej..či bude posledná, neviem a akosi sa čoraz častejšie prichytávam pri tom, že nejako už ani príliš netúžim po pokračovaní..možno jedným z dôvodov prípadného sledovania bude to, či niektoré hlavné postavy budú fachčiť a plkať do filmovej storočenky, pretože asi aj na Marse platí "nejsou lidi"..za štvrtú sériu už iba ***..zachránil by to leda druhý príchod Krista.. edit po s04e10: tak tento záver snáď pochádza z pičníku Rosfilmu a Marvelu..keďže obe mi spôsobujú kopřivku, znižujem hodnotenie na **..a to nielen poslednej epizóde, ale celej sérii..
Vigil - Season 2 (2023) (séria)
"čisto procesne" je to od prvej série padnutie o dve poschodia..hysterky zviazané kundolízingom..aby to furtom nebolo o lesbách, tak tam drbli aj honivtákov..k tomu zapredaná armáda ab extra, plus ab intra diktátorská vláda, no čestná pakáž z panského..aha, v popise je "mysteriózní"..to bolo leda tak moje čakanie, či sa v cameo neobjaví putin salvator..hrôza a des..
For All Mankind - Season 3 (2022) (séria)
nenápadný sklz o poschodie nižšie, aj keď stále ešte naratívne zaujímavé..75 % a tri a pol *..
For All Mankind - Season 2 (2021) (séria)
druhá séria stále vysoko..80% hodnotenie, silné 4*..