Recenzie (398)
Smrtelná aliance (2013)
niekde na pomedzí 70 %..skvelý psycho gagman JCVD s jeho grimasami a doslova cool účesom..:) byť tam viac svetla (pánové, kde jsou ty pětikila..nasviťte to více..!), tak aj 75 %..ale to by už asi nebol príbeh odohrávajúci sa hlavne v noci, že..? :D
Continuum (2012) (seriál)
netrpělivé čekání na třetí sérii..75 %
Looper: Nájomný zabijak (2012)
koment viď kOCOUR & Cival..
Zelená vlna (1982)
FAKT Vorlíček..???!!! hm..
Hrdinovia (2006) (seriál)
prvé dve sezóny..výborné, chytľavé, scifózne..:) 75 %..a potom..potom som si radšej pozrel české filmy..premárnená šanca..ako pri Stratených..celkove 60 % :/
Minority Report (2002)
nie, skutočne nie..myslím si, že 60 % je dostatočné (z)hodnotenie..
Stříbrná pila (1978) (seriál)
a sakra..jenom šest dílů..??!! :/
Hviezdna brána (1994)
čím častěji to zhlédnu, tím víc mě to baví..
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Galadriel sa mýli..existuje aj tretia kategória divákov: ktorým je to po niekoľkých epizódach šum, eventuálne fuck, resp. šum-a-fuck..
Hviezdna brána (1997) (seriál)
"Seriálové pokračování slavného sci-fi filmu stejného názvu." pre mňa osobne nebe a dudy..nebe tu predstavuje zmienený film..seriál už nemal to čaro..